torsdag 7 april 2011

Fullt upp idag

Först jobba, sen vidareutbildning. Efter det cyklade jag förbi och såg lite avslutsträning. Såg inte hela för jag kom på att idag var enda dagen denna veckan (plasmastället har haft stängt må-ons) som jag kunde lämna plasma. Vi har nämligen stora dokumentationsgenomgången imorgon.

Så jag cyklade vidare hem efter ett tag, duschade och åt lite mat innan jag tog bussen och lämnade plasma. Var fullt med folk så det tog lite längre tid än vanligt. Men nästan 400 kr rikare gick jag därifrån. Har varit och handlat också. Två gånger...snart börjar de väl undra i affären om jag inte har bättre saker för mig än att vara där hela tiden. Men när man glömmer lappen hemma och kommer hem med hälften missat så får man gå dit en gång till helt enkelt. Varför de ev undrar, är för att vi förra fredagen-lördagen var där två-tre gånger varje dag..hahahaha. Vi sprang in där både före och efter matcherna och köpte mat och godis osv. Och så klart är det samma som jobbar då som jobbade idag...

Förresten undrens tid är inte förbi! U23 vann igår med 1-2 (de spelade ju borta) mot serieledarna! U23 ligger näst sist i tabellen. Sedan vinteruppehållet har de faktiskt spelat väldigt bra så kanske de kan klamra sig fast i div 3 med lite tur. De andra lagen framför dem måste också förlora - vilket de gjorde igår båda två!

Imorgon då som sagt blir det först en lång dag på jobbet, skulle tro vi ev håller på till fyra, halv fem tiden, sedan halv nio spelar Werder borta mot Frankfurt, gäller hitta en bra stream. Eller om jag ska höra med M&B om vi ska gå till en pub. Fast egentligen vill jag inte det, jag ska jobba hela helgen och måste gå upp tidigt, då är det skönare att se matchen hemma och kunna ramla direkt i säng efter slutsignalen.

Inga kommentarer: