måndag 11 april 2011

Ledig dag men fullt upp

Är som sagt ledig idag men listan på saker att göra är full. Börjar med att slänga in en maskin tvätt på vägen till att lämna plasma. Då är den klar när jag kommer hem. Sen måste jag städa och handla. Laga mina jobbyxor och när symaskinen ändå är framme äntligen sy de där kuddöverdragen som jag köpte tyg till när jag var i Falun.

15.30 är det träning och eftersom vi redan nu har 14 grader och sol lär det bli varmare och då vill man ju inte sitta inne och uggla. Jag måste också skriva ett brev till (*suck*) till Sky, jag ska färga håret, måste printa ut en del papper från nätet, planera den närmsta veckan - jag borde ta tag i saken och börja träna (simma kan jag börja med först när utebadet öppnar, efterom det är för långt till alla inomhusbad) - och om jag har någon timme över efter allt detta borde jag putsa mina fönster. Nu när solen ofta lyser in syns det att det behövs. Det står dock längst ner på prioriteringslistan för idag!

Nu måste jag iväg, vi hörs sen!

Inga kommentarer: