onsdag 6 april 2011

Hmmmm

Egentligen ville jag kolla på träningen idag men just då var vädret inte så skönt. De hade sagt vi skulle ha regn på dagen men mot kvällen skulle solen komma. Fast halv fyra regnade det. Men just nu skiner solen så det stämde ju, bara lite för sent för träningen då.

Imorgon skulle jag gärna se avslutsträningen (för att se vilka som ska spela, då flera är skadade (igen!!) eller sjuka. Men den är redan kl 14.00 vilket normalt inte är något problem för mig, men just imorgon har vi vidareutbildning till 14.30. Men jag åker väl förbi och ser hur långt de hunnit, avslutsträningarna är ju alltid lite kortare. Werder spelar ju redan på fredag, borta mot Frankfurt.

U23 spelar borta idag, matchen börjar 19.00 ska följa den på liveticker. Sen spelar de hemma på lördag och det lär bli enda matchen live i helgen som det ser ut.

Nä, nu är mina popcorn klara så jag ska njuta av dom och leta på en ticker.

Inga kommentarer: