lördag 1 september 2012

Det får väl bli en ful grön då....

Fula gröna
Snygga svarta
båda mina leverantörer i Sverige som har Werders tröjor till ett betydligare bättre pris än Fanshopen här i Bremen har bara hemmatröjan. Eventuellt men väldigt eventuellt kommer borta tröjan senare (fan att inga svenskar är kvar här nu....). Och jag kan inte riktigt motivera mig till att betala 3 gånger (900 kr) så mycket för den otroligt fina svarta tröjan när jag kan köpa den fula gröna för 300 kr.

Men istället för de två jag ville beställa Trinks och Nagel, blir det bara först Nagel. Har ju en Trinks från förra säsongen och så väntar jag ifall den svarta kommer och köper en till då. För helt utan en ny matchtröja vill man ju inte heller vara. Knäppt säkert men så är det!
Den får det bli!

Inga kommentarer: