tisdag 4 september 2012

Rapport

Duschkaklet är superfint! Så jag ska skrubba resten av duschen ikväll när jag duschar. :) Jag gillar min putzstein. Vet inte varför det heter sten, är ingen sten, det är någon form av "pasta". Men jäklar så bra!

Jobbet var jobbigt idag. Phuuu. Skönt nog är jag ledig imorgon och kan vila upp mig. Ska iväg och se träningen klockan 10.00, möter upp Jana där som också har en ledig dag från jobbet. Hoppas både proffsen (säkert) och U23 (vet man aldrig) tränar. Enligt plan ska dom det i alla fall.

Efter jobbet var jag bara hem och bytte och och slängde in en maskin med tvätt och sen iväg och lämna plasma. Har precis kommit hem har hängt tvätten och ska nu fixa mig mat. Ville ha plasman avklarat idag då jag efter träningstitten imorgon bitti har hela dagen planerad. Mest städning men jag vill ju få det gjort nu när jag har bra grejor!

Vi har så fina dagar just nu. Kallt och höstligt på mornarna men soligt och varmt på eftermiddagarna.


Inga kommentarer: