torsdag 27 september 2012

Det går ju!

Clemens Fritz
Vår kapten, Clemens Fritz, sa i en intervju före matchen att han önskade sig en skitmatch med vinst istället för alla bra matcher med förlust eller oavgjort. Och han fick som han ville. Det var inget bra spel, det var ingen skön match men vi vann med 2-1! Men som vanligt måste Werders försvar yra omkring som yra hönor de sista 15 min så både jag och Benni satt här i soffan och ömsom blundade, ömsom svor åt dom ;)

Idag har jag jobbat mellan 7-9, varit och handlat på Real och sen sovit 3 timmar till. Det är ju ändå min lediga dag. Nu har jag precis ätit lunch, om en timme drar vi iväg och kollar på U23:s träning, vill se vilka som är där och så inför matchen imorgon. Sen är planen att vi ska springa i Bürgerpark om vädret håller sig hyfsat.

Inga kommentarer: