måndag 10 september 2012

Träning x 2

Igår jobbade jag och sen for vi ju direkt till Maria och firade henne, kom hem sent så det blev att gå direkt i säng eftersom jag jobbade idag med.

Efter jobbet så var jag hem och bytte om och sen iväg till Werders träning. Mötte upp Benni där och först kollade vi på deras träning innan vi tränade oss själva. Det blir liksom så dubbel motivation som Benni sa. Nu när jag också har en Smartfååååån så finns det ju roliga appar. Idag sprang vi 2,6 km på 25 min. Första km på 10.22 och andra km på 10.11 enligt appen. Kilometertiden var 8,27 (tror jag). Intressant.

Jag cyklade hem och Benni sprang och då sprang han nästan 3 minuter fortare per kilometer. Han avverkade 1,6 km på 10.20. Men jag kan inte springa så fort ännu.

Imorgon är jag ledig och om det inte regnar och åskar allt för mycket (ska bli riktigt oväder har de sagt) så ska vi se träningen klockan 10.00. För då ska nämligen båda lagen träna enligt schemat. Men som vanligt vet man aldrig med vårt andra lag. De var i alla fall där idag för behandlingar enligt plan. Såg en del, Malte, Florian, Schoppe osv.

Nu ska jag duscha. Det är nu man önskar man hade badkar. Efter träningen att få lägga sig i riktigt hett vatten så man inte får sån hemsk träningsvärk.....

Inga kommentarer: