måndag 3 september 2012

Låta maten sjunka lite

sen ska jag bege mig ut en vända runt Stadion och förena nytta (springa) med nöje (titta när fotbollsspelarna springer). Har redan varit där en gång och förhört mig om de svarta matchtröjorna. Kommer någon gång i september både som original och även som replika (lite billigare). Så jag får vänta och om 2 veckor maila mina kontakter och höra hur det ser ut där. Annars blir det en replika. Man får visserligen hänga på låset, hon sa de skulle inte få in så många men i alla storlekar. Som tur är, är jag ju där ett par gånger i veckan och kan lätt gå in och kolla. För jag har bestämt (i alla fall till 90%) att det blir en svart. Jag gillar verkligen inte de gröna. Den skulle förmodligen bara hänga oanvänd. Hellre då lite mer pengar och en svart som jag skulle använda ofta.

Höll på att försova mig i morse också. Var pigg när klockan ringde 05.00 men tänkte, lite tidigt 10 min kan jag ligga kvar. De 10 min råkade bli 30 min och så var klockan 5.30 och det är den tid jag måste sitta på cykeln om jag ska komma i tid. Så det fick bli bilen imorse. Passade därför på att på hemvägen köpa Pepsi Max i storpack så var det inte helt bortslösat i alla fall.


Inga kommentarer: