torsdag 20 september 2012

Vårdat Niclas lite

Ja, idag har jag tagit lite extra hand om Niclas. Han har fått både olja, spolarvätska, bensin och fått bada! Men huuuu det kostade....

Sen har jag sytt färdigt Mareikes Onepiece, den ser tom snygg ut! Jag hoppas den passar, har provat den på mig och då sitter den rätt perfekt, och eftersom de helst ska vara lite "loose" i formen tror jag det blir super. Den är inte riktigt helt klar, glömde köpa snodd till huvan så imorgon när den är klar fotar jag den.

Sen har jag varit och fått min matchtröja tryckt och den är så fiiiiin. Är helt klart värt en månads cyklande :). Tyvärr är ju Flo just nu skadad och jag såg inte till honom i förmiddags. Ibland har man ju tur och de är där på behandling när de andra tränar. Men det bråskar ju inte, en autograf får jag ju förr eller senare.

Jäkla envis lårkaka han har, den är inne på sin fjärde vecka nu...

Inga kommentarer: