fredag 21 september 2012

Paket och sprungit

Redan halv nio ringde det på dörren. Jag har fått paaaaakeeet! Så ikväll blir det att läsa svenska tidningar och äta svenskt godis. Vilket kanske är dumt när man varit så duktig och sprungit. Men hur som helst är det ju bättre än att bara äta godis. Så det så!:)

Har precis kommit in efter en runda i Bürgerpark med Benni. Idag sprang vi nästan 4 km och jag behövde bara gå en gång en pyttekort bit.

Sträcka: 3,92 km
Tid: 43,10 min
Tempo: 11.01 min/km

Km1: 11,40
Km2: 9,40
Km3: 10.20
Tyvärr fattas ju lite från km4 men om man räknar själv blir det: 12,3
Borde stämma rätt bra för det var på sista km vi gick en bit och sista delen gick inte fort, det gick på ren vilja för jag var helt slut. Tror Benni var lite orolig ett tag om jag skulle orka cykla hem.....fast jag behövde bara få pusta ut rejält och sen gick det utan problem.

Nu ska jag äta nått, duscha och sen iväg på stan och fixa det sista jag glömde igår till presenterna. Måste skynda mig, halv fyra ska jag träffa Benni igen vid träningsplatserna och så ska vi se på Werders träning.

Inga kommentarer: