fredag 21 september 2012

Trikot!

Jag dividerade lite med mig själv om jag skulle packa ner min nya matchtröja eller inte. Men så tänkte jag, gör jag det inte, ser jag garanterat Flo och då ångrar jag ihjäl mig. Så jag packade ner den och for iväg på stan och gjorde mina ärenden.

När jag kommer till träningsplatsen är det första jag ser Flos bil. Jamen, hade jag rätt eller?!. Nu var det ju bara att hoppas han var där för behandling och inte var där och hade följt med U23 till Brake (där de testspelar just nu). Benni sms:ade att han skulle komma först 16.00 för han måste vänta på Sascha. Så jag ställde mig och väntade så jag hade Flos bil under uppsikt.

Och efter 20 min eller så kom han. Så nu är min matchtröja signerad också. Passade också på att fråga hur det går med hans ben, och han sa det är mycket bättre och att han hoppas kunna spela nästa helg.

Byxjakten har jag gett upp, jag har köpt mig vitt jeanstyg. Nu ska jag sy.

Inga kommentarer: