tisdag 11 september 2012

Jag, klanten.....

Har jag glömt berätta.....

igår när jag skulle ta ut cykeln ur garaget och skulle stänga porten råkade jag visst stå lite under den fortfarande......har nu ett fint stoooort blåmärke på vänster överarm. Som jag dessutom lyckades slå till med paraplyet när jag stod och viftade med det under U23:s träning.

Förra veckan lyckades jag dessutom snubbla över min cykel. Även det när jag skulle ta ut den ur garaget. Jag skjuter den vanligen bakåt samtidigt som jag stänger porten (kanske ingen bra idé nu när jag tänker efter)  men denna gång for cykeln lite snett bakåt, bakom mig, så när jag tar ett steg bakåt för att inte hamna under porten snubblar jag på cykeln och först for den i backen och sen jag ovanpå.

Ibland är jag rätt klantig!

Inga kommentarer: