tisdag 2 oktober 2012

Äntligen

Mina nio pass i rad är slut. Tjohoooo. Nu har jag inga fler på ett tag. Och leeeeedig imorgon.

Har precis kommit hem från 1 timmes cykeltur i Bürgerpark, Benni joggade. Rätt okey fördelning. Närå, jag har lite ont i ett knä, inget stort bara så där normalt slitet efter nio dagars jobbande. Imorgon springer vi igen, så som sagt, det är bara lite lite ont. Men två dagar fixar jag inte med det men denna kompromiss var ju bra.

Nu ska jag duscha sen ser vi på fotboll. Vi har lyckas skrapa ihop fotboll alla dagar utom måndag (matcher alltså, en träning klämde vi ju in igår :) ). Ja, vi är nördiga ;)

Måndag - Werder träning
Tisdag - Bayern München i Champions Leauge
Onsdag - Werder träning + Borussia Dortmund i Champions Leauge
Torsdag - Werder avslutsträning + U23:s träning + Hannover 96 i Europa League
Fredag - U23:s avslutsträning + Augsburg - Werder, Bundesliga
Lördag - Havelse - Werder U23 i Reginalliga Nord
Söndag - Hannover 96 - Borussia Dortmund i Bundesliga

Det är dock bara en match vi ser live, nämligen U23:s i Havelse. 

Så nu måste jag skynda mig, har 20 min på mig innan Benni kommer.

Inga kommentarer: