söndag 7 oktober 2012

Lugn skön helg

Eftersom vår utflykt regnade in igår så blev helgen oväntat lugn och skön. Vi såg på lite fotboll på TV:n istället, valde konferens eftersom ingen match intresserade oss mer än någon annan. Idag har jag tagit en rejäl sovmorgon och snart får jag mat och sen blir det matchen Hannover - Dortmund på TV.

Imorgon har jag en admin dag så jag börjar skönt nog först 9.00. Efter jobbet åker jag och lämnar plasma så är det gjort för veckan också. Beroende på hur lång tid det tar får jag se om jag tar en sväng förbi stan eller inte. Har en del ärenden men kan fixa de senare i veckan också. Blir en lugn fotbollsvecka för det är landskampsuppehåll. Det är visserligen en del här och tränar men det är ju inte så man måste se de så ofta. Sen är det iof två landkamspmatchen också. Mot Sverige och Irland.

Inga kommentarer: