torsdag 4 oktober 2012

Och regnet det bara öser ner....

jag SMS:ade Benni från jobbet att idag ställer vi in att titta på träningen. Riktigt så fanatiska är vi inte. Letade istället efter en Penny Markt butik som enligt en på jobbet skulle ha vita byxor med benfickor. Men hittade inga. Det tog dock rätt lång tid och jag hade glömt alla returflaskor hemma så handla får bli imorgon. Har 1 timme mellan jobbet och U23:s avslutsträning. Bör jag hinna. Det tar liksom lite längre tid här, självscanning och sånt har de inte hört talas om (bara på IKEA). Fast där måste man ändå gå i en kassa och scanna allt efteråt man kan allstå inte scanna varteftersom som i matbutiker i Sverige.

Strax EL-fotboll och just nu lyser solen kan jag meddela. Men nyss kom en rejäl regnskur, det öste ner. Så vädret är rätt instabilt just nu.

Måste beställa linser igen fast jag måste före det hitta en (bra) optiker. Jag har börjat se lite sämre märker jag och behöver nog en annan styrka. Har semester om två veckor får sätta upp på listan att fixas då när jag har lite mer tid att ränna på stan.

Inga kommentarer: