måndag 15 oktober 2012

Jag har världens bästa chef! :)

Hon ringde nyss. Hon märkte idag på jobbet att jag hostade och hackade men jag klagar ju aldrig och skulle aldrig sjukskriva mig så länge jag inte har feber. Nu har hon fixat bort mitt pass imorgon och sa åt mig att vara hemma och kurera mig! Jag har ju rätt mycket övertid att ta ut. Hon försöker också få bort min onsdag, det vet hon inte om det lyckas men hon skulle försöka så jag kan gå direkt på semester som hon sa.

Jag blev jätteglad!

Skulle haft en samtal med dem imorgon också om mitt fortsatta kontrakt men som hon sa, du stannar hemma och blir frisk, vi vill ju behålla dig så vi skjuter på samtalet till en annan gång. Det brådskar ju inte som hon tyckte.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

niiice! :) btw e du medlem på bloggportalen?

kram

Tasja sa...

Nä, tror inte det. Inte vad jag vet i alla fall :).