fredag 19 oktober 2012

Sommarvärme i slutet av oktober!

Hade satt på mig en tunn jacka men den var ju bara att plocka av sig. Sol och 20 grader varmt, fick bli i kortärmarna trots förkylning. Men hade i alla fall en tjock stickad (om än kortärmad) tröja på mig.

Sett på träningar idag. Först "småttingarnas" dvs U23. Efter en halvtimme där knatade vi vidare till proffsens avslutsträning. Och sen gick vi hem. :)

Fortfarande varmt, 18 grader fast solen gått ner. Idag öppnar Freimarkt och egentligen har jag lust gå dit, men första dagen brukar vara rätt fullproppad. Alltså bättre att vänta. Men idag är även öppningsfyrverkeriet. Men inte förrän 21.45. Så jag har ju tid på mig att fundera på om jag har lust att se det eller ej. Hur som helst så kan jag ju se delar av det hemifrån om så är.

Imorgon är det Bundesliga igen. Werder spelar hemma mot Borussia Mönchengladbach men den sena tiden, först 18.30.

Inga kommentarer: