torsdag 25 oktober 2012

Joggingtider och vinter?

Joggingtider:

 11 oktober    4 km   36,11 min   9,02 min/km  Km 1: 8,47  Km 2: 9,49  Km 3: 9,02  Km 4: 9,52
25 oktober     3 km   25,42 min  8,31 min/km   Km 1: 8,29  Km 2: 9,51  Km 3: 9,23
 
Imorgon sätter jag på vinterdäcken. Det är iof ingen risk för snö här enligt rapporterna men det snöar ju tydligen ordentligt i nästan hela Sverige, Hannover spelar just nu Europa Leauge i Helsingborg och TV-bilderna visar snö! Rejält snöfall dessutom! Och så långt är det ju inte från Skåne till Tyskland.

Fast skulle det komma nått försvinner det säkert men vi ska bort mot IKEA imorgon så då byter jag. Måste ju snart göra det hur som helst. Sen passar vi in det så vi kan se Werders avslutsträning innan vi åker hem.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

löpband eller ute?

Tasja sa...

Ute! Löpband är fusk...;). Där kan jag springa fortare och längre utan problem, då gör ju löpbandet halva jobbet. Hahaha, fast jag kommer troligen springa på löpband när det blir kallare. Fuktiga kullerstenar är hala och hur hala de är när det är lite kallt vill jag inte ens tänka på!

Dessutom är det på väldigt varierande underlag. Jag kommer förbi asfalt, kullerstenar, gräs, grus och stenplattor på rundan runt Stadionområdet.