onsdag 24 oktober 2012

Gymmet igen

Idag var jag på gymmet igen efter en lång paus (pga min onda arm). Nu är den bättre så jag tänkte ta upp gymmandet igen. Fast jag börjar nu på 90% istället för som jag brukar med 150% och så får jag ont eller så rinner det ut i sanden....

Imorgon blir det joggning också för första gången sen min förkylning. Sen på eftermiddagen bär det av mot Hannover.

För att jag ska komma ihåg det själv också skriver jag här att jag så långsamt måste tänka på att byta till vinterdäck. Iof ingen panik här än, än så länge har det inte varit under 10 grader mer än någon dag och då vid 6 på morgonen har det legat på 6-7 grader. Men nästa gång jag i alla fall ska till IKEA eller så slänger jag in däcken också. Byter ju däck på en mack där. Finns säkert närmare men har inte orkat leta, jag är ju hur som helst av och till på IKEA för att köpa värmeljus.

Nu ska jag duscha och sen blir det väntan på CL-fotbollen. Jag hoppas så att Dortmund slår Real även om det lär bli supersvårt.

Inga kommentarer: