måndag 8 oktober 2012

Nu är jag trött!

Efter jobbet åkte jag som planerat och lämnade plasma och var sen en sväng på stan. Man blir ju alltid lite matt efter plasmalämning, man lämnar ju ifrån sig 850 ml vätska även om man får NaCl tillbaka samtidigt men en liten obalans blir det ändå.

Jag hade tänkt springa imorgon men när Benni hörde av sig och frågade om jag ville med och springa lite senare så tänkte jag, äh va fan. Det är ju 100 gånger roligare att springa med sällskap. Fast jag sa vi fick ta en kort och långsam runda. Blev 3 km på 23,30. Sen gjorde vi så att jag cyklade ner till Stadion och Benni sprang + att jag kortade ner min runda på ett ställe och Benni sprang runt så fick han lite mer träning efter sina förutsättningar trots allt.

Nu ska jag släpa mig in i duschen sen tror jag faktiskt att jag lägger mig i sängen med en DVD på datorn. Känner mig rätt slut trots allt.

Inga kommentarer: