tisdag 23 oktober 2012

Förmiddagen avklarad

Jag och Benni var iväg och kollade på träningen vid 10. Bra sätt att ta sig i vettig tid ur sängen....speciellt idag när det är grått, lite blött och allmänt hösttrist. Först kollade vi på U23, där alla jungprofis var med och sen lite på de vanliga proffsen.

Nu har jag precis ätit lunch, ska städa lite innan Jana kommer och sen måste jag in till stan igen och till optikern. Ikväll är det Champions Leauge, idag spelar Bayern borta mot Lille. Ingen match man måste se men bra att ha på i bakgrunden. Imorgon är det matchen med stort M, Borussia Dortmund - Real Madrid. Det blir nått att se det!

Senare ikväll ska jag också se till att färga håret igen. Hade egentligen velat göra det nu, men det är så kladdigt och krångligt med glasögon. Väntar tills jag fått sätta in linserna igen.

Ska även beställa lite böcker från AdLibris så jag kan få mitt paket från Sverige. Och till Ma&Pa här kommer en lista:

2 paket sockerkaka smak pepparkaka
1 förpackning pepparkakor
om det går för vikten 1-2 flaskor Julmust, helst Aportekarnes Light, eller Spendrups Light.
1 paket sockerkaka smak citron

Inga kommentarer: