torsdag 18 oktober 2012

Det rör på sig!

Ang min utbildning. Chefen hade ringt de ansvariga i Bremen och om jag kan fixa ett EU-intyg på min utbildning så är det fix! Problemet är tydligen att jag stökat igenom min utbildning fortare än vad man ska. Inte alltid bra att vara snabb och lättlärd....

Nu ska jag bara klura ut vem som ska (och vem som kan tänkas vilja...) skriva det där intyget. Ska börja med att maila skolan i alla fall.

Var ju på U23-fotboll igår. Det är så skönt att det finns ett Werder lag som glädjer en! Dessutom spelar just nu alla mina favoriter där också, bra plus liksom. Det blev vinst med 4-2 och det var riktigt bra spel. Var över huvudtaget en skön kväll, var inte ens kallt. :). Niclas Fotbollsgud gjorde 3 mål och så fick Jojo göra ett också. Han hade för övrigt chansen till ett dröm mål. En bicykletas som tyvärr tog i underkant av ribban.

Vi ska ju få upp till 23 grader här igen nu i helgen passar ju bra eftersom Freimarkt sätter igång. Fast jag tillbringar även dagen idag mest med att vila och ligga i sängen eller på soffan. På så sätt hoppas jag få bort det sista lilla spåret av min förkylning.

Inga kommentarer: