onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

Jobbat, ätit, ska nu sova 1 timme. Sen U23-fotboll Platz11.

Hade mitt samtal med cheferna idag istället. Var snabbt klart. De är nöjda med mig, jag är nöjda med dom. De berättade att jobbet med att få min utbildning godkänd går vidare och de hoppas kunna berätta nått om hur det går när jag kommer tillbaka från min semester. Är ju mysko, landet skriker efter Fackkrafter. Jag har en utbildning som går att validera i nästan hela Tyskland utom just i Bundeslandet Bremen. Men de har en del idéer om hur vi ska gå runt det om nu Bremen inte tar sitt förnuft till fånga.

För övrigt har nu min semester börjat! Jihooooo!!

Och om matchen igår. Vad säger man?? Hur kan man leda med 4-0 mot Sverige och till slut blir det 4-4. Vad höll tyskarna på med? Sov de? Helt sanslöst dåligt. För inte var det för att Sverige var så jäkla bra som det blev så utan det var för att tyskarna var så sanslöst dåliga. I 60 minuter spelade de drömfotboll sen ställde alla 11 in skorna i omklädningsrummet tror jag. Lite Werder över det hela......

Inga kommentarer: