måndag 31 mars 2014

Blääääääääääää och rooooooooooligt

Jag var iof duktig och var i säng vid 22-tiden. Men min kropp tyckte, är du blåst eller? Klockan är bara nio. Glöm att det var sovdags. Jag kollade på klockan sista gången 01.30. Var lite segt när klockan ringde 5.30. Men förhoppningsvis är jag trött ikväll och somnar tidigare, för imorgon och på onsdag och ev torsdag måste jag gå upp 4.30. En blev sjuk nu på förmiddagen så jag måste börja 6.00 och har fått fyra till patienter på förmiddagen. Men jag jobbar ju bara fyra dagar denna veckan och har vilat upp mig i 2,5 veckor så jag kan gärna jobba på lite dessa dagar. Har fått en extra till ikväll.

Men det var riktigt roligt att vara tillbaka. Speciellt när man är efterlängtad och till och med min lilla surpuppe patient lyste upp och sa att åååå är du tillbaka, du gör det bäst! :)

Nu lite rast till halv fyra då jag måste cykla iväg igen. Kommer jobba till sisådär 20.45 och är väl hemma runt 21.15.

Inga kommentarer: