måndag 17 mars 2014

Lista

Var ju längesen nu! Alltså kör vi:

När vaknade du imorse?
Halv nio

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Hmmm minns inte

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nix, men jag SMS:ade med Hanna, räknas det? Gjorde upp vilken tid vi skulle åka till IKEA

Vilket humör är du på?
Bra!

Har du ont någonstans?
Ja, i ryggen. Beror förmodligen på att jag inte rört på mig så mycket 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Kycklingspett Saté

Hur mycket var din senaste lön på?
ca 1300 Euro

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Toalettpappenhållare (kom jag äntligen ihåg att köpa, min gamla gick väl sönder för sisådär 1 år sedan) och köksredskap i plast. Vi var ju på IKEA.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Som alltid: Worum.org

Vad ska du göra idag och ikväll?
Vi har varit på IKEA, sen har jag städat och ikväll blir det se lite svensk TV via nätet. Ryttareliten och Top Model Sverige

Varför ska man läsa din blogg?
Det är en bra fråga. Men så håller man reda på vad jag gör

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Skulle tro ungefär detsamma som idag, låg i soffan och surfade runt lite. Vi kan ha varit på Werderträning också, men jag tror det var på tisdagen

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nä, tror jag inte

Edit: Jag fick en. På Worum var det en som tyckte det var super jag alltid har så mycket nyheter om våra ungdomsfotbollsspelare och att jag delar med mig om vad jag vet. :)

När fotade något senast, och vad?
Förra lördagen, U17 fotbollsmatch, edit: nä nu ljög jag, fotade ju U23 i torsdags på träningen! Mitt minne alltså....

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Japp, på IKEA och sen har jag handlat lite mat

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Soffbordet.

Vad borde du göra idag?
Har varit duktig och gjort mina måsten = städa och ta hand om tvätten

Vad ska du ha på dig idag?
Det blev bruna jeans och svart Leverkusen-pullover

Inga kommentarer: