tisdag 25 mars 2014

Tandläkaren

Så då var det dax för tandläkarbesök igen (och ska ju dit på fredag igen, men då bara kontroll). Måste säga det var första gången idag jag var helt lugn på morgonen före. Min klinik och praxisen (samma ägare till båda) har varit helt suveräna och har väl i princip botat min största tandläkarskräck. Jag gillar det fortfarande inte men kan nu gå dit utan att ha mer eller mindre panik.

Om tre månader ska jag till tandhygienist och om ytterligare tre månader är det ny kontroll. Sen tillkommer ju besöken för tandoperationen också, där även nästa efter fredag (om jag blir friskskriven då) också är om tre måander. Då skär man upp runt stiftet sen låter man det gå ett par dagar (tre tror jag det var) och sen sätter man dit tandkronan.

Nu ska jag äta glass, för jag är bedövad och hela överläppen är bortdomnad så nått annat kan jag inte äta men är ju hungrig!

Ikväll är det fotboll, Werder - Wolfsburg.

Inga kommentarer: