söndag 2 mars 2014

Hmmmm

Vet inte varför inlägget under inte publicerades igår, jag såg det på min dator.

Skit samma! Vi vann DERBYT!!! Tyvärr skulle då vissa idiot Ultras förstöra hela stämningen genom att tända pyro. Hela Stadion var före det med i firandet och sjöng. Efter pyrot var det 20 min tysthet. Och ingen pratar och det grandiosa choreot de hade ordnat före matchen. Snacka om att förstöra för sig själva. Men resten av Stadion inkl stora delar av ståplats visade tydligt vad vi tycker om sådana idioter genom att bua och vissla ut dom såfort dom försökte få med oss direkt efteråt (det la sig efter 20 min). Men var en bra ståndpunkt. Hoppas de går att identifiera så de dels för livstids Stadionförbud, och dels får betala skadeståndet som nu Werder kommer få från DFB.

Var oroligt före och efter matchen också men det höll vi oss långt bort ifrån. Fast å andra sidan när Ultras pucklar på Ultras är det ju självsanering så det stör mig inte. Men att kasta sten och ölflaskor på Hamburgs spelarbuss är bara idiotiskt. Hoppas det finns film på dessa idioter också.

Idag är det i alla fall lugn och skön fotboll. U23 :). Där visar sig som skönt nog inga Ultras. 


Inga kommentarer: