måndag 17 mars 2014

IKEA

Idag ska jag åka till IKEA med Hanna. Perfekt att ha nått att göra :). Vädret är fortfarande grått och kallt så en inomhusaktivitet blir bra.

Sen ska jag ge mig på lite städning. Inget jobbigt men jag måste vika ihop tvätten och dammsuga i alla fall. Ärligt talat vet jag inte om det skulle hända så mycket om jag ansträngde mig lite mer men å andra sidan är det ju dumt att testa. Speciellt eftersom dom sa åt mig att även om jag kände mig precis som vanligt så skulle jag ta det lugnt. Men det är svårt. Jag har aldrig varit en person som inte gör nått och eftersom jag mår som vanligt är det svårt!

För övrigt ser veckan ut så här:

Tisdag: CL-fotboll med Schalke, ev Werderträning (beror på vädret)
Onsdag: CL-fotboll med Dortmund
Torsdag: Inget planerat!
Fredag: Dresden - Fürth direkt efter det Freiburg - Werder
Lördag: U19 - Dresden
Söndag: U23 - Havelse

Inga kommentarer: