söndag 30 mars 2014

Sommartid!

I dubbel bemärkelse idag. Först ställdes ju klockorna om inatt, nu börjar ett par veckor då jag är trött på morgonen. Samtidigt som jag måste börja gå upp tidigt igen efter 2,5 veckas lyx. Jobbigt! Men då hjälper det att det i alla fall i ett par dagar ska fortsätta vara varmt och soligt.

Sen har vi idag har vi haft över 20 grader. Känns ju som sommartid verkligen! Nu tillbringades flera timmar tyvärr inomhus på IKEA som hade söndagsöppet idag. Hakade på Hanna som skulle dit.

Sen har jag kollat på fotboll här hemma, Hannover - Werder. Helt plötsligt spelade Werder super fotboll och hade flera bra chanser men Hannovers målis var riktigt bra. Sen kom då såklart ett skitmål och Hannover gjorde mål på en frispark. Helt onödigt då muren inte höll ihop. Sen kvitterade Werder och länge stod det 1-1 innan Prödl nickade in 1-2 i 91:a minuten. Viktigt mål i nedflyttningskampen!

Nu ska jag plocka ihop mina jobbsaker och sen se till jag kommer i säng i vettig tid. Ja inte än då, men så senast runt 22-tiden vore ju bra.

Inga kommentarer: