fredag 21 mars 2014

Klinikbesök

Nu har jag varit hos tandläkaren och de tog stygnen. Det såg bra ut men jag är sjukskriven en vecka till. Då ska jag dit igen och så får vi se om jag då ska börja jobba på måndagen eller om det blir en vecka till.

Eftersom jag skulle hämta cykeln vid Outleten som ligger ca 1 km från jobbet så åkte jag dit och lämnade min sjukskrivningsintyg. Sa också att jag ska dit igen på fredagen och får då veta om jag blir vidare sjukskriven men ev jobbar från måndagen därpå. Sen åkte jag och hämtade upp cykeln.

Resten av dagen ska jag tillbringa inomhus. Igår var det 20 grader varmt och sol, idag är det 8 grader och ihållande regn. Så trist! Hoppas i alla fall regnet slutar till imorgon, jag vill se U19 fotboll. Fast just den kan man ju se utan att bli blöt då man kan sitta på läktaren utan att betala extra. På söndagens U23 blir vi blöta om det regnar.

Ikväll ser vi proffsen på TV:n men innan ska jag se Fürth också.

Inga kommentarer: