lördag 8 mars 2014

Jobb-Sol-Fotboll

Först jobb på förmiddagen, lagom mycket trots helg. Vädret underbaaaaart 15 grader och sol (och imorgon ska det bli ännu varmare!!). I pausen var jag på U17 fotboll. De mötte Wolfsburg. Matchen slutade 2-2, var en okay match, har inte sett U17 så ofta så jag vet inte om det var bra eller dåligt att spela oavgjort mot Wolfsburg men båda lagen ligger i toppen på Juniorenbundesliga så det var säkert rätt okay.

Sen åkte jag vidare och jobbade lite till och hade sådan tur att jag var klar snabbt och missade så bara 20 min av proffsens match borta mot Nürnberg. Och Werder har samlat ihop sig bra på slutet och vann äntligen borta idag (var eeeevigheter sen) med klara 2-0!

Och som sagt, imorgon ska vädret bli ännu bättre, jag ska på U19 foboll, det är derby dags igen för de möter Hamburg och U23 spelar också, fast borta i Hamburg. Hoppas på fina resultat då med.

Inga kommentarer: