torsdag 27 mars 2014

Idag

Idag har jag inte gjort nått speciellt alls. Vi var och kollade på U23:s träning men den var inte heller något speciellt idag, de spelar ju redan imorgon så det var mest tvåmålsspel. Sen var vi till Real och handlade. Det var typ allt.

Imorgon däremot har jag mer för mig. Först ska jag till kliniken och se om jag blir friskförklarad, vilket jag antar och lite hoppas också. Det är iof skönt att inte behöva gått upp jättetidigt men så långsamt vill jag tillbaka till jobbet också. Saknar mina patienter! Har fått schema från måndag ifall jag är frisk. Så isåfall måste jag ringa runt lite imorgon och berätta när jag tänker dyka upp på måndag och även göra avstämning med mina kollegor som varit där under min sjukfrånvaro. Om nått nytt dykt upp med mina patienter osv.

Sen åker jag till Hamburg och ser matchen St Pauli - Greuther Fürth. Fast jag åker runt lunch så jag hinner kolla runt lite i Hamburg innan. Och sen vill jag vara tidigt på plats så jag ser uppvärmningen också. Benni åker till Cloppenburg och kollar på våra U23 killar så jag får SMS-service med mål och sånt. Perfekt!

Inga kommentarer: