onsdag 12 mars 2014

Operationen gick bra!

Och framför allt snabbt! 20 min. Benni hann inte ens läsa ut sin tidning.

Kändes nada när de gjorde själva operationen men en halvtimme efteråt gjorde det ont, men tog då mina värktabletter och då gick det över. Kyler regelbundet och hoppas jag slipper bli svullen. Syns inget än så länge. Hungrig är jag också men bedövningen sitter i än så jag dricker lite shakes nu. Vilket inte heller är så himla lätt när halva munnen är bedövad....

Ska dit nästa fredag och ta stygnen och så länge är jag först och främst sjukskriven, de sjukskriver mig vecka för vecka, så eventuellt blir det "bara" två veckor också. Får man se. Jag vill inte riskera nått och på samtalet före sa hon ju 3-3,5 veckor, vilket däremot de på kliniken såg lite frågande ut inför. Får väl se vad de säger på fredag.

Inga kommentarer: