lördag 29 mars 2014

Sol-sol-sol

Så fint väder idag! Och varmt! Redan klockan 11.00 när vi satt vid Platz11 och såg U19 spela mot Carl Zeiss Jena (och vinna med 4-2) så var det varmt. Man bara njöt.

När den matchen var klar, gick jag hem, åt lite och sen cyklade jag iväg för att träffa Hanna och så gick vi till Bürgerpark där vi var i 2 timmar och fotade och promenerade. Man ville liksom inte alls gå inomhus idag. Men när solen började gå ner vid 18-tiden blev det lite kyligt.

Resten av dagen har jag redigerat de närmare 600 korten jag fotat i Hamburg + idag på U19.

Hamburg förresten var också en otroligt bra match. Slutade visserligen 2-2 efter att Greuther Fürth haft ledningen med 1-2 efter att ha legat under med 1-0. Men med tanke på chanser var det rättvist. Och det hela var fullt av spelare som spelat i Werder, är utlånade från Werder eller från nästa säsong kommer spela i Werder. Totalt 6 stycken fördelat i båda lagen. Återseende av gamla bekanta så att säga. Var ju därför jag valde just den matchen (ja och så var det närmaste staden att se Fürth live i också :) ).
Flo

Niclas


Vig Flo

Nicki. Är han inte söt?

Tom



Lenni

Flo och Nic

Hej, Flo




Inga kommentarer: