torsdag 20 mars 2014

Hanna, U23 och tappat nummerskylt

Lustig träning idag!
Jag och Benni var hos Hanna kort före 13.00. Som väntat gick det väldigt fort och lätt med en något högre stege så redan 45 min senare var vi klara. Passade på att åka och tvätta min bil som var så skitig, de jäkla fåglarna är ju tillbaka och de skiter inte lite! Sen for vi vidare och kollade när U23 tränade. Åter en mycket rolig träning idag. Bilder från den hittar ni här: Werderfotos.

När vi skulle åka hem upptäckte vi att min bil saknade den främre nummerskylten. Hållaren är lite trasig och jag hade fäst skylten på ena sidan med buntband för ett tag sedan. Vi listade ut att jag rätt troligt hade förlorat den i tvätten så det var ju bara att åka tillbaka dit och fråga, och jodå, som tur var hade den ramlat av där. 

På vägen hem köpte vi saker till hemmagjord pizza som vi ätit när vi tittat på Euroleaugefotboll. 

Imorgon ska stygnen tas på tandkliniken, ska bli intressant att se vad de säger om min sjukskrivning också.... och så måste jag hämta cykeln, råkade glömma det idag :).


Inga kommentarer: