fredag 14 mars 2014

Slut på finvädret

Från träningen igår
Så var det kallt och grått och i helgen regnigt igen då. Var superskönt igår eftermiddag när vi var och kollade på träningen. Solen sken, det var varmt och roliga övningar att titta på. Men idag håller jag mig inne och läser istället. Har ingen lust att gå ut i detta väder.

Ikväll kollar vi på fotboll på TV:n, Paderborn spelar. Imorgon är det hemmamatch mot Stuttgart och så funderar vi på att åka till Neumünster och kolla på U23 på söndag. Vi tar tåget dit så jag inte behöver anstränga mig. Men det beror på vädret, blir det regn ställer vi nog in det.

Annars är statusen som igår, inga direkta problem, lite tryck i såret (kommer nog från stygnen tror jag) men annars märker jag knappt av det. Mitt största problem är antibiotikan som ska tas 3 ggr om dagen. Det är stooooora tabletter och trots att jag fått nån gele från jobbet som ska underlätta att svälja tabletter så går det inte. Jag måste alltså tugga sönder dom och det smakar otroligt äckligt. Håller på att spy varje gång :(.

Inga kommentarer: