lördag 11 december 2010

Bestämt mig!

Efter att först efter 26 minuter in i matchen HSV - Bayer hittat en stream som funkade, då iof med kanonbild, TV-kvalite, men med ryska kommentatorer som ylar och rätt var det är skräller det till och det låter som om Kosmonauterna på MIR lägger sig i och man flyger högt i soffan för det är inte bara skrän och en till röst, det är även dubbelt så högt! Så har jag bestämt mig för att:

1. Skriva ett brev till min hyresvärd och fråga om jag får sätta upp en parabol
2. Får jag inte det, flytta!

Jag kan fasen inte sitta här och se sämre än vad jag gjorde i Sverige! Även om det är skitdrygt och trist att flytta och lägenheten i övrigt är helt perfekt. Men det är inte värt det helt enkelt.

Hoppas nu jakten går bättre lite senare när Werder spelar, annars kommer jag få ett mindre utbrott och sedan rusa ner på Cafe Wolf och se matchen.

Inga kommentarer: