onsdag 22 december 2010

Inget speciellt

Jobbat idag bara, handlat på vägen hem då jag cyklar förbi affären med Pepsi Max (som ju inte finns överallt här...). Schemat är typ halvt klart (chefen har inte godkänt) men vi tittade snabbt på det idag och om jag såg rätt blir jag lite matt. Jag hade två dagar jag ville jobba tidigt eller vara ledig. Jag är så klart inplanerad kväll på en av dom..suck...jaja får väl försöka byta då. Men surt när jag på hela januari dessutom bara gör 3 kvällar..Annars såg schemat bra ut, gör inte sådana där mastodontsvängar innan jag är ledig utan det är mer utspritt, det gillar jag ju! Jag hoppas någon förbarmar sig så jag kan se Werder spela mot Hoffenheim (första matchen efter vinterpausen, då har man ju lite längtan efter fotboll också).

Fick i alla fall tidningar från Sverige idag så jag har något att se fram emot senare ikväll. Sitter precis och funderar på om jag ska gå ner till affären har bredvid och köpa lite glass eller om jag ska låta bli. Svåra val, svåra val ;)

Är i alla fall ledig imorgon, måste in till stan då jag ska skicka iväg en överraskning till min bror (blir du nyfiken nu Henrik??). Tvätta måste jag också göra. Fast först och främst ska jag ha sovmorgon!!

1 kommentar:

Henrik sa...

nu blir jag riktigt nyfiken :-)

Henrk