lördag 25 december 2010

Slutprov

Igår skrev jag slutprov i tyska, idag ska jag (så fort jag är klar med det här) skriva matteprovet. Sen har jag ett muntligt prov i tyska på måndag. Sen är dessa kurser klara. Och nästa börjar redan på måndag. Ingen vila, ingen ro.... ska bli oroligt skönt i mars när alla kurser är klara. Då har jag i mer än ett år jobbat och pluggat samtidigt. Och även om jag har tur och har läshuvud och inte behöver lägga ner så många timmar, så är det ändå jobbigt.

Edit: Nu är jag äntligen klar! Och helt säker på att matten gick åt skogen. När det kommer till matte är det som att dra ner en rullgardin i min hjärna. Var flera frågor jag skrev ? på. Dessutom stämde inte svarsblanketten med provet. Så hur de ska kunna rätta ordentligt undrar jag ju.... på två frågor fanns på svarspapperet tex 3b och 5c men inga frågor med detta nummer. Eller på nr 6 fanns a-c men även en fråga 6 d. Så var det på sammanlagt 7 frågor!......

Inga kommentarer: