söndag 26 december 2010

Semesteresa

Jag har ju några dagar semester i januari (restsemester från detta år som jag måste ta ut. 2 dagar! Men i kombo med en helg blev det 5 dagar ledigt). Först hade jag tänkt åka till Sverige en sväng. Men med allt snökaos (och kylan, brrr) så skippar jag det. Fastna på flygplatsen i Holland har jag ingen lust med. Jag menar fastnar jag på Arlanda eller inte kommer iväg härifrån Bremen spelar ju mindre roll men sitta fast i Holland, hur kul är det??

Istället funderar jag på att åka till Dortmund en helg. Se matchen Dortmund - Stuttgart, shoppa lite, bo på hotell (gärna ett med SPA-del) och få mig en liten semesterresa. Någon riktigt semester har jag ju inte haft förra året, då jag gjorde två praktiksvängar när jag hade semester från Polisen. Ska fundera till imorgon (måste snart boka, biljetterna är snart slut. Slutsålt till 99%) men det lutar nog åt det. Vill även se Leverkusen hemma någon gång, men de spelar borta den helgen så då får det bli Dortmund. Vill gärna live uppleva "den gula väggen".


Inga kommentarer: