torsdag 9 december 2010

Mitt mystiska postpaket

Var biljetter till första matchen efter vinteruppehållet mot Hoffenheim. Att jag inte gissat på det, beror på att jag tidigare i veckan fick ett mail att jag inte fått biljetter (vilket jag räknade med då jag missade beställningsdagen) men tydligen har jag ändå fått biljetter! Werders Ticketcenter är lite virriga ibland....

Fotade lite på stan också --->Bremen Weihnachtsmarkt 2010
Här är resultatet från vår mörkerfotograftering ---> Weserstadion in Fluchlicht
Och till sist min samling av matchtröjor--->Trikotsammlung

Har räknat massa matte idag. Är just nu på kapitel jag har lätt för så måndag-torsdags uppgifterna gjorde jag på drygt 3 timmar. Bra, bra. Nu lite tyska, så jag imorgon kan skicka in den uppgiften. Matteprovet gör jag i helgen (har till söndag på mig med det).

Inga kommentarer: