måndag 27 december 2010

Tyska steg 1 är slut!

Fast steg 2 börjar idag så någon "vila" blir det ju inte. I alla fall så får jag MVG om inte slutprovet är helt galet (det har hon inte hunnit rätta än). Var mer än jag trodde, jag trodde på VG. Men som hon sa, det är steg 1. Mycket av det hon rättat mig i och gett tips är saker som egentligen hör till steg 2 och 3. Men eftersom jag kan det och det kommer när jag pratar så har hon ju passat på att se till det blir rätt. Så målen för steg 1 har jag (troligen då) uppfyllt med råge.

Nu måste jag bara vänta på matteresultatet.... utan slutprovet skulle jag i alla fall ge mig ett G där. Men jag tror ju som sagt slutprovet inte gick så bra och då är det väl tveksamt om det räcker till ett G. Jaja bara vänta och se.

Själv ska jag krypa tillbaka i sängen nu. Det snöar som fasen ute, jag har lite ont i halsen och vill inte bli sjuk! Alltså blir det att knapra C-vitamin, halstabletter och ta det lugnt idag som gäller.

Inga kommentarer: