tisdag 27 maj 2008

Finland Finland über alles...

Snälla ni notera att även min FINSKA flagga sitter uppe och har så gjort hela tiden!! (Klicka på bilden så blir den ännu större om ni ser illa.... ;) )Inte bara Rot-Weiss-Rot sitter uppe....

Fast lite festligt är det ju hur folk undrar över vilken nation jag håller på.....tja beror helt på vilken sport ni frågar mig om. Ska vi köra en repris då (OBS!! Nationer pratar vi nu, inte enskilda favoriter)

Backhoppning: Finland, Ishockey: Finland, Fotboll: Danmark, Tyskland, Italien, Friidrott: Sverige, Hästsport: inget speciellt land men gillar Irländarnas sätt att rida, Längdåkning/skidskytte/alpint: Norge, Rally: Finland (tja nation och nation de tävlar ju individuellt men gillar finska förarna). Sen ser jag gärna på handboll, simning, motoGP mm men där är det ingen/inget spec jag håller på.

Inga kommentarer: