lördag 3 maj 2008

Ny lista, snodd från Malin

Japp lista på G!

namn: Jossan
bor tillsammans med? mina 2 katter
Husdjur? 2 katter, 2 hästar ett antal oräknade akvariefiskar
när är du född? 23 November
något jobb? oh ja!
kramat någon idag? min ena katt Julia
pussat någon idag?
japp, kissekatten där med
vad har du ätit idag? Pastasallad med kyckling, 1 glass (det är ju lördag!) 1 ND bar
dagens klädsel? är inne på klädsel nr 3 för dagen: började med gammelrosa ridbyxor (MountainHorse)och gammelrosa fleecejacka (oxå MH), bruna ridskor (MH det med) imorse, byttes sen till ljusblåa Adidas träningsbyxor, gul Sweden Adidas jacka, walkingskor svarta Adidas, som sen byttes till det jag nu bär: T-shirt ljusbrun med vita ränder (NBW), brun kjol (VeroModa), bruna leggings (Åhlens), gympaskor vita(Puma)
dagens smink? Nada, förutom Loreal dagkräm
dagens sötnos? Lacky
dagens roligaste? När jag skulle förklara en sak för Vickan
har du pojk-/flickvän? no
vad stod det i senaste sms:et? Vem är Galax efter och hur hög är hon? - Vickanuja

senaste...

personen du tänkte på? Andi bara för att jag tittade på bilden Vicky länkade till
gången du spydde? ca 4 veckor sedan, hostade så jag spydde
gången du grät? Planica
pizzan du åt? Bra fråga, något Slovenskt namn (var i Planica)
gången du var i göteborg? tja 5 år sedan kanske??
gången du var i stockholm? 1 år sedan
gången du var full? Stams Maturabal (1 vecka sedan precis)
personen som såg dig gråta? för många i Planica....

vem...

vill du kyssa nu? haha gissa ;)
ska du träffa imorgon? mina arbetskamrater, fast vet inte vilka jag jobbar med än
sjöng du senast för? ingen aning
hade du senast en msn konversation med? Vicky
spelade du senast tv-spel med? Räknas Singstar?? Isåfall min syrra på hennes möhippa
vill du ta med på en romantisk resa nu? Guess
vill du kasta en sten i huvudet på? Martin Cikl
förtjänar att dö? ett par stycken hemska människor
vill du sova bredvid inatt? tror ni kan gissa

vad...

gör dig glad? ärlighet, kärlek, vänner, backhoppning, musik, mina djur, fotboll, lycka
gör dig ledsen? falskhet, elaka ord, oj finns ju massor egentligen
vad vill du helst göra nu? sluta jobbet och gå hem
önskar du att du slapp göra? ta en massa jobbiga beslut
vill du ha nu? en massa pengar, skulle underlätta OTROLIGT!
önskar du dig i födelsedagspresent? vet inte, det är långt till november
längtar du till? Innsbruck
ångrar du i ditt liv? En del dumma beslut man tagit, men that's life
är det bästa som har hänt dig? helt ärligt? Må låta smörigt kanske och underligt men att jag lärde känna Vickan. Hon får mig krypa ur mitt skal som ingen annan. Mitt liv blev roligare helt enkelt, inte lättare men roligare!