måndag 26 maj 2008

Piiiiinsamt

Jag kommer snart inte kunna visa mig i Österrike eller dyka upp på backhoppning. Vicky, denna hemska människa ;=), hon skämmer ju ut mig i sin blogg. Min egen är ju liten, anonym och ingen mer än Vicky från Österrike läser den.....

Men då istället skriver hon pinsamheter i sin blogg och länkar till min, publicerar MSN-konversationer med en del bilder kanske inte alla skulle se, eller text som absoult inte är för offentligheten.

Ni vet väl halva delen (om inte hela) av ÖSV hopparlaget läser hennes blogg va???

Jag skäms ihjäl........! Jag ska nog stanna i lilla Falun jag....



3 kommentarer:

Vicky M sa...

hahha..kan inte hjälpa att de vill h´ålla koll på vad jag gör :P och jag gillar att länka :D

Malin sa...

hahaha äh vafan hon gör dig ju en tjänst;)

Vicky M sa...

just det! fler besökare, Jossan som nästa Blondinbella :D