onsdag 28 maj 2008

Va fan håller jag på me?!

Vore nog bra om jag klurade ut det kanske. Jag vet jag är/var/ en idiot som trodde att kanske då men jaja.

Var inte helt osant det jag sa på mitt samtal på jobbet idag att helst skulle jag vilja sitta själv i en källare och sortera papper. Ingen behöver bry sig i mig och jag behöver inte bry mig i någon. Tror faktiskt jag skulle vara som lyckligast då.

Jag hatar denna värld, eller egentligen hatar jag vad den gjort mig till. Kanske fegt skylla på andra men så är det. Finns ett antal människor jag inte skulle bromsa för om de råkade stå framför min bil och de har jävligt mycket att stå till svars för!

Ja jag HATAR verkligen HATAR.

Sorry måste sova, ska upp om några timmar. Kan man flytta in i Actions box kanske?


1 kommentar:

Vicky M sa...

que??? what's going on?