onsdag 7 maj 2008

Sovmorgon

Skulle ha en lång skön sovmorgon....blev väckt av mobilen strax efter nio. Och det hörde ju katterna och kom och ville ha mat så jag gick upp och fixade mat åt dom sen kröp jag ner i sängen igen, läste lite i en bok innan jag somnade om och vaknade halv två! Riktigt så lång sovmorgon hade jag inte tänkt mig.

Precis ätit lunch, ska ut och gå sen måste jag städa, plugga och åka och handla lite.

Åsa har hästarna idag så jag behöver inte åka till stallet så har inga fasta tider att passa all idag. Måste fixa en film på Galax och skicka ner till Skåne. Men grejen är att min kompis Helena rider henne 10 ggr bättre än mig och jag skulle vilja ha det filmat. Men hon bor numera i Strömsholm. Få se om jag orkar med besväret att köra dit Galax för att få det på film. Tyvärr ska hon inte hem till Falun och hälsa på förrän i juli. Och före det måste jag få hästutlåningen löst så jag vet om vinterplanerna går att genomföra. Skulle ju kunna filma mig själv (eller alltså någon annan får ju hålla i kameran då) och se hur nöjd/missnöjd jag blir med det...

1 kommentar:

tessan* sa...

Finns det ingen annan duktig ryttare som kan sitta upp så du slipper köra till strömsholm (det är ju en bit)