söndag 25 maj 2008

Så trött idag

Sov ändå till 16.00, inte bra när det är sista natten man jobbat. Kommer ju knappast kunna lägga mig i vettig tid ikväll. Tur hästarna går ute dygnet runt nu igen så jag inte behöver dit och fodra morgon...

Sen känner jag att jag inte orkar springa idag faktiskt. Men jag har ju gjort något varenda dag så en vilodag är jag kanske förtjänt av? Kan hända jag går en vända, det är äntligen varmt här igen! Får se... grymt sugen på en Viking så jag kanske ska gå till Kvarnberget och äta mig en där och gå hem igen?! Är ju en ide. Eller höra om brorsan är hemma och äta där (han bor på Kvarnberget) och se hur det blev när han flyttat in, jag har ju bara sett hur lgh så ut när jag bar in möbler där. Hmm så gör jag nog! Fasen han jobbade! Jaja får väl äta på pizzerian då.


Inga kommentarer: