söndag 4 maj 2008

Krokar ute

Så nu har jag 2 st som funderar på att ta hand om Action och 1 st (ev 2 st, hur gick det med SMS:et Vicky, svarade hon??) som fundera på Galax.

För varje häst är iaf 1 väldigt intresserade så hästbiten ser ljus ut hoppas jag.

Sen var det katterna.... där hoppas jag på mina föräldrar igen, fast min mamma fick för sig hon kanske blivit allergisk mot dom eller kattsanden då hon mot slutet blev väldigt snuvig. Men jag hoppas som sagt.

Lgh ska väl gå, jag bor nära både Högskolan och Lasarettet och har 5 min gångavstånd till stan. Måste väl finnas någon som ska göra en kort praktik eller nått och vill hyra en liten etta möblerat.

Så vinterns planer ser ut att kanske gå i lås även om det mesta än hänger väldigt mycket i luften.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

skrev jue till dig på msn. hon hade säkert någon hon skulle ringa dig på måndag :)

Tasja sa...

Det messet fick jag aldrig. Web-MSN du vet :(