torsdag 8 maj 2008

Lite lost....

Varit upp på Lugnet och goggat = gått och joggat om vartannat. Skulle gå motionsspåret på 6 km men det var så dåligt skyltat, när jag kom till ett vägskäl fanns tre val men ingen skylt. Ett val gick bort direkt för det var en skogsstig. Val 2 var ridstig och val 3 grusväg. Så jag tog grusvägen men den slutade en bra bit bort i en vändplan. Bara att vända och gå tillbaka. Tog ridstigen men det kom aldrig några gula pluppar (för motionsslingan) så när jag kom till stället där Bergsstigen och Jungfrubergsstigen går in tog jag in där, då visste jag i alla fall var jag var igen. Hade ju tänkt spara mina tunga ben och på slät mark men nu blev ju halva stäckan över stock och sten ändå.

Vet inte hur långt jag gått men Jungfrubergsstigen är 4 km och jag hade då gått minst så långt som den är innan den viker in där jag gick på den, så minst 4 km men förmodligen mer.

En av kandidaterna till Action har tackat nej idag. Men samtidigt fick jag genom en kompis en ny så vi får se. Min huvudkandidat har inte hört av sig heller, ska ringa henne nästa vecka om jag inte hör av henne.

Inga kommentarer: